היתה פגישה מוצלחת עם תמר, היא בעד, ובעד לחבר את רצועת היער לשיקום המחצבה.
היא תיתן לנו טלפון של אגרונום שעבד בגני הנדיב ועכשיו הוא עובד פרטי מול הרכבת. הוא כנראה איש הקשר מבפנים, זה שיכול להציע הצעות כאלו ואחרות.
היא אמרה שהרכבת מתכננים להשקיע כספים בשיקום ופיתוח צמחיה קרובה לפסים כי האקליפטוסים לא יכולים להישאר. הם רוצים עצים שלא דורשים תחזוקה וגם לא מסוכנים.
בפגישה עם תמר עלה שכדאי לתת להם הצעה על רח' השחר כפיילוט ליתר המסילות בארץ.
תגובות
אנונימי (לא נבדק)
ד', 03/19/2014 - 22:25
Comment #1
דיברתי עם תמר היום והיא אהבה את הכיוון שלנו. היא תגיע מחר לפגישה כדי להבין יותר לעומק את הרעיון.. אדווח מחר :)
גורי (לא נבדק)
א', 03/23/2014 - 14:50
Comment #2
היתה פגישה מוצלחת עם תמר, היא
היתה פגישה מוצלחת עם תמר, היא בעד, ובעד לחבר את רצועת היער לשיקום המחצבה.
היא תיתן לנו טלפון של אגרונום שעבד בגני הנדיב ועכשיו הוא עובד פרטי מול הרכבת. הוא כנראה איש הקשר מבפנים, זה שיכול להציע הצעות כאלו ואחרות.
היא אמרה שהרכבת מתכננים להשקיע כספים בשיקום ופיתוח צמחיה קרובה לפסים כי האקליפטוסים לא יכולים להישאר. הם רוצים עצים שלא דורשים תחזוקה וגם לא מסוכנים.
בפגישה עם תמר עלה שכדאי לתת להם הצעה על רח' השחר כפיילוט ליתר המסילות בארץ.
ברוך אורן
ב', 03/24/2014 - 21:08
Comment #3
אנונימי (לא נבדק)
ב', 04/07/2014 - 23:05
Comment #4
Automatically closed - issue fixed for 2 שבועות with no activity.
הוסף תגובה חדשה