דבריו של אורי דיסטניק מתוך דף הפייסבוק שלו:
הרכבת אולי מתנהלת בכבדות, אבל היא יצאה מהתחנה. במאי 2012, פניתי למנכ"ל הרכבת בועז צפריר בשורה של דרישות בנושא הרכבת בבנימינה. הראשונה שבהם עסקה במבנה התחנה. בביקור שערכנו במקום, הוחלט על שדרוג התחנה כיאה לאחת התחנות המרכזיות של רכבת ישראל.
המתכננים בדקו, למדו, הציגו חלופות ובמקביל, העמידה הרכבת תקציב לבצוע. עתה הגיע הרגע לעבור לשלב הביצוע. בימים אלו יצא הרכבת במכרז לשדרוג התחנה. פעולה זאת בנוסף להגדלת הצע החנייה ועוד שורה של פעולות להן התחייבה הרכבת, הן צורך אמתי בשיתוף הפעולה בין הרכבת ליישוב בו היא פועלת.
אותי זה כמובן משמח, השדרוג של התחנה ישפר משמעותית את חוויית המשתמש של התושבים הנוסעים ברכבת ואת נראות וחזות התחנה. קדימה לעבודה!
שואלת מיכל ורדינגר: קריטי שבשדרוג יהיה יציאה משני צידי הרכבת... זה בהחלט יענה להגדרת שדרוג
תשובת אורי: במסגרת הדיונים אף הצענו להפוך ממש את פניה של התחנה כך שהכניסה הראשית תהיה מרחוב התחנה כחלק משדרוג אזור התעסוקה המתפתח. הדבר לא יבוצע בשלב זה, אולם בהחלט תשודרג גם הנגישות מכיוון מערב.
שואל עמי בינדר: השאלה עם עבודות כאלו ושדרוג התחנה לא יקבעו את אפשרות ההסטה של הרכבת?
תשובת אורי: אין חשש כזה עמי. זה בכלל לא באותם סדרי גודל. שדרוג התחנה, הוא פרוייקט מקומי שנועד לתת מענה לצרכי המשתמשים כבר היום. הנחת המסילה לאורך כביש 4, היא פרוייקט לאומי שטרם התקבלה החלטת בצוע בעניינו.
שואלת עדנה לאופר: הללויה! האם לא נשקלה האפשרות להסית אותה ממרכז המושבה לצד כביש 4?...
תשובת אורי: עדנה, סלילת נתיב הרכבת לאורך כביש 4 עדין בדיונים ובכל מקרה המימוש, אם יהיה, יתבצע בעוד מספר שנים. שדרוג התחנה יתבצע כבר בחודשים הקרובים.
תמונה: צילום מתוך העיתון, ע"י אורי דיסטניק
הוסף תגובה חדשה