1 היסטוריה.
סיכום הפרקים הקודמים: פעם, לא היה שאטל ולא הייתה חלוקת דוחות חניה.
אחר כך אמרו שיעשו רפורמה עם "תחבורה היום ומחר".
השאטל היה שירות נהדר לילדים. קשר וחוגים בבנימינה. למתנס שם.
2 מה עכשיו
אבל גם היום אין תחבורה ציבורית. גם לאחר הרפורמה. לא נותן מענה באמת. 4 אוטובוסים בערב ו-4 בבוקר.
- מא מנשה - רגבים וגליקסון. אלונה - עמיקם רגבים ואביאל.וגם אלוני יצחק.
-וגם אין קו שנוסע לזכרון.
תושבי גבעת עדה, "אכלו אותה" בהסעות לביצתספר כי זה יישוב אחד. אבל התשלום בקו 35,36 הוא "בינעירוני". 8.20 במקום 6.90
יש פעמיים בשעה - וזו שמגיעה בשעה ו12 דקות, מפוספסת
קראנו את המכתב של פינקי. מה שאומר - לא בשליטתו.
3 שאלה: מה יהיה?
כתושב גבעת עדה, ההחלטה על ביטול השאטל מקוממת. מבלי להתייעץ עימנו, מתקבלת עוד החלטה הפוגעת באיכות החיים שלנו באופן משמעותי. אני זועם. ויש לי הרגשה שיש כאן עוד שותפים לזעם הזה. אני מזמין אותנו, במקום להשקיט את הזעם הזה, להשתמש בו ככח יצירתי. בואו ננצל את ההזדמנות כדי לחשוב ביחד, ולמצא את הדרך לנצל את הזעם הזה באופן שייצור שינוי. וכדי להצליח בכך, כדאי מאוד שניפגש הערב. גם אם ביממה האחרונה אנו חווים מטח של הודעות מהמועצה סביב הנושא.
העברת המקל בין השאטל לאוטובוס - צריכה להיות יותר ברורה.
שאלה: איך לנצל את הזעם כדי ליצור שינוי.
שאלת-משנה: מה המטרות שלנו?
עלות אחידה לכל היישוב. גע צריכה לשלם יותר בכל דבר. גבעת עדן בזכרון לא משלמת יותר משכונות אחרות.
* לוח זמנים עשיר ומתואם.
* שעלות הנסיעה תהיה זהה לעלות הנסיעה בעירוני בתל אביב. 6.90
* שיהיה כרטיס משולב עם הרכבת.
* היום ל-35 אי אפשר לשלם בחופשי חודשי.
* עשו בזמנו סקר. אפשר להסתכל על תוצאות הסקר הזה. ואולי לעשות אותו מחדש. כי ייתכן שהצרכים ישתנו. למשל עדיין אין קו ישיר לזכרון.
תגובות
תושב (לא נבדק)
ד', 02/05/2014 - 16:59
קישור קבוע
אם יש כחול לבן
שיוציאו תו חניה לתושבים. לא יכול להיות שיש סימון ואכיפה סלקטיבית, לא חוקית. אין חניה שם, ותוספת של יותר מ8₪ לכיוון הופך את יום העבודה ללא אטרקטיבי, למי שלא כל הנסיעות משולמות לו.
הוסף תגובה חדשה